طراحی سایت رستوران و کافه

سیستم سفارش غذا نیز جزء مهمی از یک وبسایت رستوران است. امروزه بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند غذای خود را از طریق اینترنت سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند. در نتیجه، رستوران‌ها باید یک سیستم سفارش آنلاین مناسب داشته باشند تا مشتریان بتوانند به راحتی غذای مورد نظر خود را انتخاب کنند، از منو و قیمت‌ها آگاه شوند و سفارش خود را ثبت کنند. این سیستم‌ها باید ساده، کاربردی و قابلیت پاسخگویی به نیازهای مشتریان را داشته باشند.

به طور کلی، طراحی سایت رستوران و سیستم سفارش غذا در جذب و حفظ مشتریان، افزایش رضایتمندی مشتریان، ارتقاء تجربه کاربری و افزایش درآمد رستوران تأثیر بسیار زیادی دارند. با توجه به رقابت فراوان در صنعت رستوران، داشتن یک وبسایت حرفه‌ای و سیستم سفارش غذا می‌تواند از عوامل موفقیت رستوران شما باشد.

طراحی سایت رستوران و کافه

اهمیت طراحی سایت رستوران و سفارش غذا

طراحی سایت رستوران و سیستم سفارش غذا اهمیت بسیار زیادی در عصر امروز دارد. در زمانی که تکنولوژی و اینترنت در همه جوانب زندگی به کار می‌روند، رستوران‌ها نیز باید با تغییرات جامعه سازگار شوند و برای جلب مشتریان بهترین تجربه را ارائه دهند.

در زمینه طراحی سایت رستوران، نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی دارد. یک وبسایت زیبا و کاربر پسند، مشتریان را جذب می‌کند و اعتماد آن‌ها را به رستوران افزایش می‌دهد. طراحی مناسب سایت رستوران شامل عناصری مانند طراحی زیبا و منحصر به فرد، ساختار منطقی و راحت برای استفاده، اطلاعات کافی و کامل درباره رستوران و منو، تصاویر با کیفیت و متناسب با غذاها و محیط رستوران و ارائه اطلاعات تماس می‌باشد. این عوامل باعث می‌شوند مشتریان به راحتی بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند و رستوران را برای سفارش غذا انتخاب کنند.

مطالعه بیشتر

سفارش غذا به صورت آنلاین

سهولت دسترسی مشتریان به منو رستوران

برندینگ رستوران

فضایی برای تبلیغاتی چون ایمیل مارکتینگ و سئو

راحتی کار رستوران ها و کترینگ ها

کاهش اتلاف وقت و هزینه

ویژگی های طراحی سایت سفارش غذا

منو غذایی

منوغذایی-رستوران-ها

یکی از مهم ترین ویژگی های طراحی سایت رستوران منو غذای آن می باشد و مشتریان اهمیت بسیاری به آن می دهند . برای طراحی منوی رستوران در سایت باید از رنگ های جذاب و تصاویر با کیفیت استفاده کنید. علاوه بر آن قیمت منو را همواره به روز نگه دارید.

سفارش آنلاین

سفارش-آنلاین-غذا

خرید آنلاین غذا از ویژگی های مثبت طراحی سایت رستوران محسوب می شود . افراد به دلیل مشغله های کاری وقت کافی برای رفتن به رستوران ندارند . به همین دلیل سفارش غذا از طریق سایت ها کمک بسیار زیادی به آن ها می کند.

امکان رزرو میز

امکان-رزرو-میز-سایت-رستوران

احتمالا برای شما هم این اتفاق افتاده است که زمانی که به رستوران رفته اید با میز های پر و شلوغ مواجه شده اید . اما اگر به بتوانید به صورت آنلاین میز مورد نطر خود را سفارش دهید دیگر با این مشکل مواجه نمی شوید. پس امکان رزرو میز برای مشتریان یک پوئن مثبت به شمار می آید.

وفاداری مشتریان

تخفیف-در-منو-غذایی-رستوران-ها

یکی از اهداف طراحی سایت سفارش غذا ، وفاداری مشتریان است. به عبارت دیگر مشتریان باید بر این باور برسند که شما به آن ها اهمیت می دهید . این کار را با تخفیف های ویژه ، وعده غذایی رایگان و… می توانید نشان دهید.

مناسبت های ویژه

مناسبت-های-ویژه-سایت-رستوران

برخی اوقات پیش می آید که افراد می خواهند رستوران برای یک مناسبت ویژه مثل تولد و یا مهمانی های زیارتی رزرو کنند اما هیچ دسترسی برای این کار وجود ندارد. اما با طراحی سایت رستوران به راحتی می توانید به راحتی رستوران را برای هر ساعتی از روز رزرو کنید.

دریافت نظر مشتریان

سایت شما می تواند نمایانگر کسب و کار شما باشد. دریافت نظر مشتریان می تواند تا حد زیادی فصله شما را با مشتریان کاهش دهد. به علاوه شما توانید با دریافت نظر آن ها کار خود را در جهت رضایت مشتریان بهبود بخشید.

امکانات طراحی سایت رستوران

  • قابلیت سفارش آنلاین و پرداخت اینترنتی
  • امکان درج نمودن نظرات توسط مشتریان
  • امکان ثبت نام و ورود برای مشتریان
  • پنل حرفه ای جهت مدیریت سایت و کاربران
  • جستجوی پیشرفته خدمات و محصولات
  • قابلیت گرفتن پشتیبانی از اطلاعات سایت
  • دسته بندی پیشرفته و فیلتر برای انواع غذا
  • معرفی غذاها و نمایش جزئیات پخت آنها
  • گالری تصاویر از غذاها
  • بخش نظرسنجی از مشتریان
  • ارائه پیشنهاد بر اساس جستجوی کاربر
  • خبرنامه برای ارائه اخبار و خدمات رستوران
  • امکان نمایش 3 بعدی از غذاها
  • ثبت آدرس نقشه گوگل برای دسترسی راحت
  • معرفی نمایندگی های موجود در سطح شهر
  • بخش پشتیبانی و ارتباط با مشتری
  • اپلیکیشن همگام همراه با طراحی سایت
  • سئو و بهینه سازی سایت

طراحی منو رستوران و کافه

ارائه خدمات آنلاین برای رستوران ها، کاغه ها و فست فودها یکی از تاثیرگذارترین گام ها برای توسعه کسب و کار آن ها می باشد. طراحی وب سایت رستوران این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با دیدن تصاویر و قیمت غذا ها به راحتی سفارش داده و هزینه آن را اینترنتی پرداخت کنند. همچنین با طراحی منو آنلاین می توان به روش اسکن بارکد منو را مشاهده و سفارش داد.

بارکد سایت arshiajs.ir جهت اسکن

استفاده از منوی دیجیتال چه اهمیتی دارد؟

ساخت منوی دیجیتال از زمان شیوع ویروس کرونا، یکی از نیازمندی‌های اصلی رستوران‌ها و کافه‌ها بوده است. در حال حاضر بسیاری از رستوران‌ها و کافه‌ها، برای رعایت مسائل بهداشتی و کاهش هزینه‌ها، از منوی دیجیتال به منظور ارائه منو خود به مشتریان استفاده می‌کنند. برای رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و کسب‌وکارهایی از این دست، ایجاد یک منوی آنلاین برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان، به یک فاکتور اصلی برای موفقیت کسب و کار و افزایش رضایت مشتریان تبدیل شده است. به همین دلیل، در ادامه به چند مورد از خواص منو دیجیتال خواهیم پرداخت …

امکان سفارش آنلاین و تحویل درب منزل

منوی دیجیتال می‌تواند به رستوران‌ها و فروشگاه‌ها امکان سفارش آنلاین و تحویل را فراهم کند. مشتریان می‌توانند از طریق سیستم منوی دیجیتال سفارش خود را ثبت کرده و به صورت آنلاین پرداخت کنند. این امکان به مشتریان اجازه می‌دهد تا در هر زمان و در هر مکانی سفارش دهند و از خدمات تحویل بهره‌برداری کنند.

افزایش فروش و بهره‌وری

استفاده از منوی دیجیتال می‌تواند به رستوران‌ها و فروشگاه‌ها کمک کند تا بهره‌وری بیشتری داشته باشند. با دسترسی آسان و سریع به منوی دیجیتال، پرسنل می‌توانند سفارش‌ها را به سرعت پردازش کنند و زمان صرفه‌جویی کنند. همچنین، می‌توانند داده‌های مربوط به سفارشات و مشتریان را بهبود داده و از آن‌ها برای بهبود فرآیندهای خود استفاده کنند.

برای مطالعه ادامه مطلب در مورد اهمیت منو دیجیتال در رستوران و کافه مقاله مربوطه را مطالعه کنید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

اگر در زمینه طراحی سایت رستوران و طراحی منو رستوران سوالی دارید، می‌توانید با ما در میان بگذارید.  اگر شماره موبایل خود را وارد کنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند. همچنین می‌توانید از طریق  واتس آپ با مشاوران ما در ارتباط باشید.

مشاوره رایگان

سوالات متداول طراحی سایت رستوران و سفارش غذا

طراحی وب سایت رستورانی چقدر زمان میبرد ؟!

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد طراحی سایت رستوران حرفه ای بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی وبسایت شما تعیین خواهد شد .

بعد از طراحی وب سایت ، پشتیبانی سایت چگونه خواهد بود؟!

تیم ماپس از کامل کردن طراحی وب سایت وردپرسی شما به مدت 12 ماه به بصورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی به عمل خواهد آورد . پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت.

نحوه پرداخت هزینه طراحی سایت رستوران به چه صورت است ؟!

طبق قوانین شرکت ، 50 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

دسترسی های پنل ادمین به چه صورت است ؟

در طراحی سایت رستوران ، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی دارید . همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد کنید.