وب

سیستم نوبت دهی برای رزرواسیون

سیستم نوبت دهی برای رزرواسیون

سیستم نوبت دهی برای رزرواسیون

سیستم نوبت دهی برای رزرواسیون، افزونه ای بسیار کاربردی برای تمام کسب و کار هایی که نیاز به نوبت دهی به مراجعان و مشتریان خود دارند است.  با این سیستم، قابلیت رزرواسیون باری کسبو کار خود را پیاده‌سازی کنید تا بتوانید کار خود را به کمک این افزونه حرفه ای مدیریت کنید. این سیستم کاملا بومی و شمسی سازی  سازی  شده، مناسب هر نوع کسب و کار حرفه ای می باشد.

سیستم نوبت دهی برای رزرواسیون

کاربرد سیستم نوبت دهی در اتوماسیون کاری

این سیستم برای بسیاری از کسب و کار های اینترنتی، اداری، پزشکی، عمران-معماری، هنری و دیگر اتوماسیون های کاری بسیار ضروری است. از امکانات آن به شرح زیر است:

– امکان تنظیم خدمات تخصصی

– امکان تعریف ارائه دهندگان خدمات

– ایجاد فرم رزرو ملاقات اختصاصی

– انتخابگر تاریخ و تقویم شمسی

 

مطب ها و کلینیک های پزشکی :

یکی از مهم ترین موارد برای پزشکان و مراجعان کلینیک های تخصصی حل مشکل و چالش های مربوط به نوبت دهی و زمانبدی مراجعان می‌باشد که این سیستم به صورت تمام و کمال این مشکل را حل کرده است. به شکلی که مراجعان شما می‌توانند پزشک خود را انتخاب کنند و زمان مورد پسند خود را برای ویزیت انتخاب کنند و به صورت آنلاین پرداخت خود را انجام دهند. از طرفی منشی شما به صورت کامل به این روند نظارت دارد و می‌تواند تمامی نوبت ها را مدیریت و ثبت کند.

مطب ها و کلینیک های پزشکی

مطب ها و کلینیک های پزشکی

وکلا و خدمات حقوقی :

یکی از امور مهم در زمینه کاری وکالت رعایت نظم و زمان‌بندی دقیق است، فرض کنید مراجعه کنندگان شما برای هر بار دریافت مشاوره یا انجام خدمات حقوقی خود با شما تماس بگیرند و این تماس های پی در پی می توانید باعث ایجاد بی نظمی و اتلاف وقت برای شما می شود برای این منظور شما میتوانید از سیستم نوبت دهی برای ایجاد سیستم رزرو وقت ملاقت استفاده نمایید که باعث صرفه جویی در زمان شما میشود.

سالن های زیبایی و آرایشگاه ها:

نوبت دهی به مشتریان قطعا یک چالش بزرگ است، اکثر ارائه دهندگان خدمات زیبایی و آرایشی نوبت دهی و زمانبندی خود را به صورت کاغذی و راه ها ارتباطی مانند تماس تلفنی و مراجعه حضوری استفاده می‌کنند که این کار به هیچ عنوان حرفه ای نیست و مشکلاتی چون تداخل ساعت نوبت ها و نارضایتی مشتریان شما می‌شود، سیستم نوبت دهی برای رزرواسیون به شما کمک می‌کند تا این کار را به صورت آنلاین و از طریق وبسایت خود انجام دهید، حتی می‌توانید لینک صفحه نوبت دهی خود را در شبکه های اجتماعی خود منتشر کنید تا مشتریان به راحتی نوبت های خود را رزرو کنند.

آتلیه و عکاسی:

اگر شما یک عکاس ویا مدیر یک آتلیه عکاسی هستید می‌توانید برای ساعات برنامه های خود یک سیستم نوبت دهی پیاده کنید و هزینه خدمات خود را بلافاصه در زمان رزرو دریافت کنید تا با این روش از کنسل شدن قرار های خود جلوگیری کنید. این روش به شما کمک می‌کند تا کار خود را حرفه ای تر کنید، در زمان صرفه جویی کنید، مشتریان واقعی خود را پیدا کنید و…

 

خدمات مشاوره:

نوبت دهی برای خدمات مشاوره حساسیت های زیادی دارد، کنسلی، تکرار نوبت ها، بیشتر شدن تایم مشاوره و… باعث شده تما کمی کار نوبت دهی برای مشاوران سخت شود. سیستم نوبت دهی برای رزرواسیون با ایجاد یک سیستم مدیریتی هوشمند می‌تواند منشی دوم شما باشد قرار های ملاقات شما را بهتر از قبل زمان‌بندی کند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *