فروشگاه اینترنتی

ذخیره پول در حساب کاربری

ذخیره پول در حساب کاربری

ذخیره پول در حساب کاربری

سیستم ذخیره پول در حساب کاربری به خصوص در وب سایت های فروشگاهی به شما کمک می کند تا با استفاده از آن یک حساب مالی کوچک برای کاربران خود در سایت بسازید. کیف پول در وبسایت ها می‌تواند به دلایلی مختلفی مانند بازاریابی، عدم بازگشت وجه برای عودت محصولات، ارائه پاداش به کاربر و … بسیار مفید باشد. این افزونه ووکامرسی  به شما امکان می‌دهند تا فروشگاه آنلاین خود را به یک سامانه پرداخت مبتنی بر وب تبدیل کنید. با استفاده از این افزونه‌ها، کاربران می‌توانند درون فروشگاه شما برای خرید از شما واریز مستقیم وجه کنند و همچنین شما می‌توانید به راحتی وجوه را به حساب‌های کاربران واریز کنید.

افزونه‌های کیف پول متعددی برای ووکامرس وجود دارند و برخی از محبوب‌ترین افزونه‌های کیف پول برای ووکامرس عبارتند از:

1. WooCommerce Wallet:

این افزونه به کاربران امکان می‌دهد یک حساب کیف پول مجازی در فروشگاه شما داشته باشند و از آن برای پرداخت سفارشات خود استفاده کنند.

2. YITH WooCommerce Wallet:

این افزونه همچنین به کاربران امکان می‌دهد کیف پول مجازی خود را مدیریت کنند و از آن برای خریدهای آینده استفاده کنند.

3. WC Vendors Wallet:

این افزونه برای فروشندگان چندگانه است و به آنها امکان می‌دهد کیف پول مجزایی داشته باشند که می‌توانند وجوه را در آن بپردازند و برای پرداخت به فروشندگان دیگر استفاده کنند.

4. WooWallet – Wallet System for WooCommerce:

این افزونه به کاربران امکان می‌دهد کیف پول شخصی خود را داشته باشند و از آن برای خریدهای بعدی استفاده کنند.

5. SUMO WooCommerce Wallet:

این افزونه به کاربران امکان می‌دهد حساب کیف پول مجازی خود را مدیریت کنند و از آن برای خریدها و پرداخت‌ها استفاده کنند.

 

امکانات سیستم ذخیره پول در حساب کاربری

قبل از انتخاب یک افزونه کیف پول برای ووکامرس، بهتر است نیازها و الزامات خاص فروشگاه آنلاین خود را مورد بررسی قرار دهید و بررسی کنید که کدام افزونه بهترین ویژگی‌ها را برای شما فراهم می‌کند. همچنین، اطمینان حاصل کنید که افزونه با نسخه ووکامرس شما سازگاری کامل دارد و توسط توسعه دهندگان منتشر و به روزرسانی می‌شود.

امکانات سیستم ذخیره پول در حساب کاربری

 

کیف پول حرفه ای برای ووکامرس

افزونه محبوب ووکامرس معمولا در هر وبسایت وردپرسی و بخصوص فروشگاهی استفاده میشود و اگر فروشگاه شما نیز به کمک این افزونه راه اندازی شده و میخواهید کیف پول نیز به آن اضافه کنید افزونه YITH WooCommerce Account Funds یکی از حرفه ای ترین افزونه ها برای این کار میباشد و شما با تهیه این افزونه میتوانید فروشگاه خود را حرفه ای تر و قدرتمند تر کنید.

افزایش وفاداری مشتریان

اگر قبلا راه های زیادی را در جهت افزایش وفاداری مشتریان به کار گرفته اید و تلاش کردید تا مشتریان دوباره برای خرید به فروشگاه شما بازگردند و ناموفق بوده اید توصیه میکنیم یکبار با این افزونه کار کنید و به مشتریان اجازه دهید قبل خرید محصول یا یک سرویسی پرداخت انجام دهند. این روش توسط شرکت های بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد و یک روش مطمئن وتست شده جهت بازگشت دوباره مشتری میباشد.

پرداخت سریع بدون نیاز به کارت

کیف پول ووکامرس یکی از بهترین روش ها برای خرید سریع مشتری هست و خریدار یکبار کیف پول خود را شارژ میکند و برای خرید های بعدی بدون نیاز به کارت با اعتبار خرید را انجام میدهد و باقی اعتبار نیز برای خرید های بعدی قابل مصرف خواهد بود

پرداخت سریع بدون نیاز به کارت

افزایش رضایت مشتری

در جهت افزایش رضایت و در نتیجه وفاداری شما میتوانید به خریدارانی که با این افزونه و اعتبار خرید میکنند تخفیفاتی را ارائه دهید تا هرچه بیشتر رضایت مشتری کسب شود و درنتیجه برای خرید دوباره به فروشگاه شما بازگردند.

کنترل کیف پول توسط مدیر سایت

مدیر سایت میتواند کیف پول کاربران را ویرایش (اضافه، حذف، افزایش یا کاهش) دهد و اختیار کاملی در مدیریت واریز ها دارد.

خرید با اعتبار

مشتریان تا زمانی که اعتبار آنها جهت خرید کافی باشد میتوانند خرید انجام دهند و در آخرین خرید چنانچه اعتبار آنها جهت خرید کافی نباشد میتوانند واریز کرده و خرید خود را تکمیل کنند.

تنظیم حداقل و حداکثر مقدار واریز

شما این امکان را دارید تا مبلغ حداقل و حداکثر جهت واریز را تعیین کنید تا مطمئن شوید مشتری بین این مقدار واریزی خود را انجام میدهد. مدیریت سایت میتواند واریز هایی که در محدوده مشخص شده نیستند رد کند.

ارائه تخفیف به خریداران

افزونه کیف پول این امکان را به شما میدهد که به خریدارانی که با استفاده از اعتبار خرید میکنند تخفیف های جدایی در نظر گرفته و ارائه دهید. نوع تخفیف را میتوانید بصورت یک قیمت ثابت و یا درصدی تعریف کنید.

سیستم اطلاع رسانی ایمیلی

با سیستم اطلاع رسانی قوی افزونه شما میتوانید وقتی اعتبار مشتری به حد خاصی رسید با ایمیل اطلاع رسانی آنها را تشویق کنید تا دوباره اعتبار خود را افزایش دهند.

دکمه بارگذاری سریع برای مقداری از پیش تعیین شده

با استفاده از 4 شورتکد میتوانید اعتبار مشتری را نمایش دهید و به مشتریان اجازه دهید سریع حساب خود را بارگذاری کنند.

ذخیره پول در حساب کاربری ووکامرس

امکان خرید جزئی (هم اعتبار و هم مستقیم)

شاید این سوال پیش بیاد که اگر مقدار اعتبار برای خرید یک محصول کافی نباشد آیا امکان استفاده از اعتبار هست یا خیر. بله مشتری میتواند بخشی از مبلغ خرید را با اعتبار پرداخت کند و باقی مانده را با استفاده از درگاه های پرداخت ووکامرس و بصورت آنلاین پرداخت کند.

امکان چند زبانه شدن

اگر فروشگاهتان به چندین زبان هست و با افزونه wpml کار میکنید مشکلی در استفاده از این افزونه نیز نخواهید داشت چون بصورت کامل با افزونه چند زبانه کردن wpml سازگار میباشد.

گزارش واریز کاربر

کاربران میتوانند مبالغ وارد شده به کیف پول را از طریق پنل کاربری خود بررسی کنند.

قابلیت شارژ کیف پول با درگاه های ووکامرس

افزونه ووکامرس چون از محبوب ترین افزونه های فروشگاه ساز میباشد درگاه های ایرانی نیز برای این افزونه موجود میباشد و شما میتوانید افزونه کیف پول را با استفاده از درگاه های ووکامرس شارژ کنید و نیازی به درگاه جدا برای افزونه کیف پول نخواهید داشت.

 

مدیریت ساده کیف های پول کاربران

ویژگی های مختلف افزونه کیف پول ووکامرس

 

  • پنل تنظیمات حرفه ای
  • امکان واریز وجوه به حساب توسط مشتری
  • امکان خرید با اعتبار
  • امکان پرداخت جزئی (بخشی با اعتبار و بخشی بصورت آنلاین)
  • امکان رد واریز هایی که در محدوده مشخص شده توسط مدیر نیستند.
  • اطلاع رسانی ایمیلی به کاربران جهت شارژ حساب خود
  • امکان ارائه تخفیف برای پرداخت با کیف پول
  • وجوه واریز شده قابل استرداد.
  • امکان نمایش فرم واریز با مبلغ از پیش تعیین شده.
  • امکان مشاهده گزارش واریزی ها
  • سازگاری با چند زبانه شدن
  • انتخاب روش پرداخت برای شارژ کیف پول
  • کنترل کیف پول توسط مدیریت
  • ابزارک سایدبار
  • سازگار با افزونه های مختلف

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *