سیستم چت آنلاین پیشرفته

سیستم چت آنلاین پیشرفته
سیستم چت آنلاین در سایت، یک ابزار است که به وبسایت شما امکان مکالمه و تعامل زنده با بازدیدکنندگان را میدهد. با استفاده از این افزونه، کاربران میتوانند با شما به صورت زنده در مورد محصولات خود در سایت های فروشگاهی، خدمات یا هر سوالی که دارند، گفتگو کنند.
بسته به افزونه مورد نظر، میتواند امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار دهد، از جمله:
1. چت متنی:
این امکان به کاربران میدهد تا پیامهای متنی را بفرستند و به آنها پاسخ دهید.
2. چت صوتی و تصویری:
این امکان به شما اجازه میدهد تا با کاربران به صورت صوتی یا تصویری در ارتباط باشید. این به ویژه برای مواردی مانند پشتیبانی فنی و مشاوره آنلاین مفید است.
3. نمایش وضعیت آنلاین/آفلاین:
ممکن است بخواهید به کاربران نشان دهید که آیا شما در دسترس هستید یا خیر. این امکان به شما اجازه میدهد وضعیت حال حاضر خود را به کاربران نشان دهید.
4. ذخیره سوابق چت:
اگر به دنبال ردیابی و ذخیره سوابق مکالمات با کاربران هستید، برخی از افزونهها این قابلیت را ارائه میدهند.
سیستم چت آنلاین Support Board
پشتیبانی و ارتباط خوب و مؤثر با مشتری میتواند باعث رضایت مشتری و در نتیجه افزایش نرخ سودمندی سایت شود. در وردپرس به صورت پیشفرض امکان ارتباط با مشتری و بازدیدکنندگان وجود ندارد و شما نیاز دارید از افزونه های پشتیبانی که برای وردپرس آماده شده است استفاده کنید. سیستم Support Board برای ارتباط با مشتریان با ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی و یا سیستم چت پیشرفته ساخته شده که با آن میتوانید در زمان صرفه جویی و درآمد خود را افزایش دهید.
ابزارهای چت نوآورانه
با استفاده از ابزارهای چت پیشرفته ارتباط خود با مشتری را به شکل نوینی انجام دهید تا مشکل به وجود آمده برای مشتری را هرچه سریعتر حل کنید.
مدیریت مکالمات
افزونه Support Board یک پنل کاربرپسند برای مدیریت مکالمات در اختیار شما قرار میدهد که میتوانید مکالمات را جستجو کرده و پیام ها را حذف کرده ، وضعیت آنلاین بودن کاربران را مشاهده و یا حتی وضعیت در حال تایپ بودن آنها را مشاهده کنید.
- حذف پیامها
- جستجوی مکالمات
- دانلود مکالمات
- وضعیت آنلاین و تایپ
پایگاه آموزش و مقالات
ایجاد یک پایگاه آموزشی یکپارچه چندزبانه ، علاوه بر این که به مشتریان در یافتن سوالاتشان کمک میکند، همچنین باعث میشود تا مشتریان جهت یافتن پاسخ سوالاتشان نیازی به پشتیبانی نداشته باشند که در زمان مشتری و هم پشتیبان سایت صرفه جویی میشود.
- صفحه مقالات اختصاصی
- دسته بندی ها
- ویجت جستجوی مقالات
- چند زبانه
پیام آفلاین
با پیام آفلاین میتوانید زمانی که در ساعت کاری نیستید و همه پشتیبانان آفلاین هستند پیامی را ارسال یا بنری را نمایش دهید.
- انواع پیام و طرح های متعدد
- غیرفعال کردن بررسی پشتیبان
- نمایش جدول زمانی
ویرایشگر پیام
در افزونه Support Board یک ویرایشگر حرفه ای پیام با بیش از 3000+ شکلک گنجانده شده که شما میتوانید حتی پیام هایی با HTML ایجاد و فایل های رسانه ای را به پیام پیوست کنید.
- قالب بندی و نشانه گذاری متن
- پیوست های متعدد
- بیش از 3000 ایموجی
- درج HTML سفارشی
پاسخهای ذخیره شده
برخی سوالات کاربران پاسخ های یکسانی دارد و برای جلوگیری از اتلاف زمان برای تایپ پاسخ های تکراری میتوان پاسخ های پرتکرار را ذخیره و در هنگام پاسخ گویی به مشتری استفاده کرد.
- درج با میانبر صفحه کلید
- ذخیره محتوای سفارشی
- ذخیره و استفاده مجدد از پیام ها
- ذخیره پیام های متعدد
بخشها (دپارتمانها)
برای گفتگو بخش های مختلف مانند بخش مالی، فروش، پشتیبانی و … قرار دهید تا مکالمات هرچه بهتر سازماندهی شوند.
- اطلاعیه های ایمیل بخش
- محدودیت دسترسی به مکالمات
- به روز رسانی بخش مکالمات
صف انتظار مشتری
درصورتی که تعداد پشتیبانان محدود و نفرات زیادی نیاز به گفتگو داشته باشند میتوانید صف انتظار را فعال کنید تا بازدیدکنندگان از صف و تعداد نفرات باقی مانده مطلع شوند.
- زمان انتظار و موقعیت صف
- به روز رسانی در زمان واقعی
- تنظیم حداکثر محدودیت چت همزمان
- پیام رسانی مستقیم چند کاربره
پیام مستقیم چند کاربره
شما میتوانید پیامهای چت مستقیم، ایمیل و پیامهای متنی را در زمان واقعی برای کاربران ارسال کنید. از فیلدهای ادغام سفارشی برای شخصی سازی هر پیام و ارسال خودکار اطلاعیهها استفاده کنید.
- پشتیبانی از ایمیل و پیام متنی
- ارسال پیام به چندین کاربر
سیستم امتیاز به پشتیبان سایت
با سیستم امتیاز دهی پس از پایان گفتگو میتوانید پشتیبانان خود را ارزیابی و از مشتریان خود فیدبک جمعآوری کنید.
- امتیاز چت
- پیام ها و نظرسنجی های پس از چت
- گزارش امتیازها
- کار با تیکت ها
ویژگی های دیگر Support Board
رونوشت: متن مکالمه را به صورت فایل متنی دانلود کرده و برای کاربران ارسال کنید.
مسیریابی: به طور خودکار مکالمات را بین همه پشتیبانان توزیع کنید.
یادداشت های داخلی: یادداشت های داخلی را به مکالمات اضافه کنید و با سایر پشتیبانان گپ بزنید.
تشخیص گفتگوی یک پشتیبان: از کار کردن چندین پشتیبان روی یک مکالمه جلوگیری کنید.
میانبر صفحه کلید: با میانبر ها در زمان صرفه جویی کنید.
پیوست ها، رسانه ها و لایت باکس: چندین پیوست و رسانه ارسال کنید و در یک لایت باکس مشاهده کنید.