حمل و نقل, درگاه پرداخت

سیستم حمل و نقل و درگاه پرداخت

سیستم حمل و نقل و درگاه پرداخت

حمل و نقل و درگاه پرداخت

افزونه حمل و نقل و درگاه پرداخت یک برنامه بسیار مفید که به شما این امکان نحوه پرداخت و حمل و نقل را بر اساس نقش کاربری (Role) در وبسایت هایی که چند نوع مشتری دارند را ارائه می دهد. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد که محدودیت‌های مختلفی را برای گروه‌های کاربری مختلف تعیین و در صورتی که چند نوع نقش کاربری برای مشتریان خود دارید آنها را از نظر درگاه پرداخت و حمل نقل جدا کنید.

ویژگی های سیستم حمل و نقل و درگاه پرداخت:

1. مدیریت پرداخت بر اساس نقش کاربری:

می‌توانید تنظیم کنید که چه نقش‌های کاربری می‌توانند از چه روش‌های پرداختی استفاده کنند.

2. مدیریت حمل و نقل بر اساس نقش کاربری:

این افزونه به شما این امکان را می‌دهد که برای هر نقش کاربری، روش‌های حمل و نقل متفاوتی را تنظیم کنید.

3. تعیین محدودیت‌های ژئوگرافیایی:

می‌توانید محدودیت‌های جغرافیایی برای هر روش پرداخت یا حمل و نقل مشخص کنید.

4. پشتیبانی از گروه‌های مختلف:

این افزونه از گروه‌های کاربری و ویژگی‌های پیشرفته ووکامرس پشتیبانی می‌کند.

5. انعطاف پذیری در تنظیمات:

تنظیمات این افزونه انعطاف‌پذیر بوده و به شما این امکان را می‌دهد که نقش‌ها، روش‌های پرداخت و حمل و نقل را به دلخواه تنظیم کنید.

6. سازگاری با افزونه‌های دیگر:

این افزونه با افزونه‌های دیگر ووکامرس سازگار است و با آنها هماهنگی دارد. قبل از استفاده از این افزونه، مطمئن شوید که با نسخه فعلی وردپرس و WooCommerce سازگاری دارد و ممکن است نیاز به تنظیمات و تنظیمات پیشرفته داشته باشد. همچنین، توصیه می‌شود که همواره از نسخه‌های به‌روز افزونه استفاده کنید تا امکان بهبود امنیت و عملکرد آنها وجود داشته باشد.

 

افزونه حمل و نقل و درگاه پرداخت ووکامرس بر اساس نقش کاربری ساده و کاربردی

افزونه درگاه پرداخت و حمل و نقل ووکامرس بر اساس نقش کاربر، یک ادان مخصوص فروشگاه های ووکامرسی است که به شما کمک میکند بر اساس نقش کاربران سایت خود درگاه های پرداخت مخصوص و یا ارسال متفاوت محصول را به آن ها ارائه دهید. منظور از نقش های کاربران، نقش هایی است که حین ثبت نام انتخاب میکنند یا شما آن ها را به آن نقش منصوب میکنید. به عنوان مثال : مشتری، مشتری عمده، مشتری همکار، کارمندان شرکت، مسئول سئو، نویسنده، کاربر و …

 

 

افزونه حمل و نقل و درگاه پرداخت ووکامرس بر اساس نقش کاربری ساده و کاربردی

افزونه حمل و نقل و درگاه پرداخت ووکامرس بر اساس نقش کاربری ساده و کاربردی

 

نحوه کار کردن افزونه درگاه پرداخت و حمل و نقل ووکامرس بر اساس نقش کاربر

همانطور که گفته شد این افزونه به شما این اجازه را میدهد که نحوه پرداخت و ارسال را برای کاربران با نقش های متفاوت تغییر دهید و برای هر نقش نوع خاصی را مشخص کنید. اجازه بدهید با یک مثال کارکرد این افزونه را برای شما توضیح بدهیم.

فرض کنیم که در وب سایت شما کاربران با دو نقش مشتری و مدیر میتوانند ثبت نام کنند. در حالت عادی حین خرید از فروشگاه ووکامرسی شما، برای هردو این کاربران درگاه پرداخت و نحوه ارسال محصول به صورت یکسان ارائه میشود. اما بعد از نصب افزونه خرید و ارسال ووکامرس بر اساس نقش کاربر، شما میتوانید این موضوع را تغییر دهید. به عنوان مثال شما میتوانید تنظیم کنید که برای کاربری با نقش مشتری درگاه پرداخت بانکی استفاده شود و ارسال محصولش از طریق پست باشد. و برای کاربر با نقش همکار ارسال از طریق پیک باشد و پرداخت از طریق چک.

نحوه کار کردن افزونه درگاه پرداخت و حمل و نقل ووکامرس بر اساس نقش کاربر

نحوه کار کردن افزونه درگاه پرداخت و حمل و نقل ووکامرس بر اساس نقش کاربر

 

کاربرد افزونه نوع پرداخت و ارسال ووکامرس در کجاست؟

اگر دوست دارید که برای کاربران با نقش های متفاوت نحوه ارسال و پرداخت متفاوتی ارائه کنید و فروشگاه ووکامرسی دارید این افزونه به شدت برای شما پیشنهاد میشود. سایت هایی که دارای قابلیت خرید اشتراک ویژه (VIP) برای کاربرانشان هستند میتوانند از این افزونه استفاده کنند تا برای کاربرانی که اشتراک VIP دارند خدمات ارسال و درگاه های پرداخت متفاوت داشته باشند. یا این که اگر شما میخواهید برای کارمندان وب سایت خود که با نقش های خاص (مسئول سئو، نویسنده، فروشنده و …) ثبت نام کرده اند، حین خرید محصولات ارسال و پرداخت متفاوتی داشته باشید میتوانید از این افزونه استفاده کنید.

کاربرد عمده این افزونه در وب سایت هایی است که مشتریان میتوانند با نقش های متفاوتی ثبت نام کنند و شما نیاز میبینید که هر نقش نوع پرداخت و ارسال متفاوتی داشته باشند.

 

کاربرد افزونه نوع پرداخت و ارسال ووکامرس در کجاست؟

کاربرد افزونه نوع پرداخت و ارسال ووکامرس در کجاست؟

 

افزونه پرداخت و ارسال بر اساس نقش کاربر در ووکامرس که به شما معرفی شد، یک ادان فوق العاده برای سایت هایی است که نیاز به روش ها مختلف ارسال و پرداخت برای نقش های مختلف دارند است. البته دقت داشته باشید که این افزونه فقط مخصوص فروشگاه هایی است که با فروشگاه ساز ووکامرس (WooCommerce) ساخته شده اند و با فروشگاه ساز های دیگر سازگار نیست.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *