فروشگاه اینترنتی

ریویو نظرات و مدیریت دیدگاه ها

ریویو نظرات و مدیریت دیدگاه ها

ریویو نظرات و مدیریت دیدگاه ها

سیستم ریویو نظرات و مدیریت دیدگاه ها یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین فاکتورها برای سئو سایت و بحث دیجیتال مارکتینگ است.  معمولا زمانی که مشتری برای خرید محصول به یک وب سایت فروشگاهی سر می زند، بخش نقد و بررسی در صفحه محصولات نقش اصلی را بازی می کند.  هر چقدر که بخش نظرات در وب سایت شما حرفه ای تر و کاربردی تر طراحی شده باشد، احتمال خرید مشتری از فروشگاه شما افزایش میابد. زیرا نظرات خریداران برای مشتریان جدید بسیار مهم است.

 

 

مشخصات افزونه ریویو نظرات و مدیریت دیدگاه ها

قابلیت های این افزونه هم برای ساخت بخش نظرات در مقالات و بلاگ پست ها مناسب است و هم برای ساخت بخش نقد و بررسی در صفحه محصولات خیلی حرفه ای عمل میکند. با استفاده از این افزونه میتوانید قابلیتی فراهم کنید که کاربران بتوانند به ویژگی های مختلف محصول شما امتیاز بدهند و شما میتوانید میانگین امتیازات داده شده به محصول را به کاربران در صفحه محصول نمایش دهید. به عنوان مثال شما یک محصول کفش دارید مشتریان میتوانند به رنگ کفش، شکل و طراحی کفش و … امتیاز دهند و نظر خود را اعلام کنند. این قابلیت وب سایت شما را خیلی حرفه ای و لول بالا نمایش میدهد.

خیلی از کاربران حین ثبت نظر دوست ندارند به خودشان زحمت ثبت نام در وب سایت را بدهند و به همین دلیل بی خیال ثبت نظرشان میشوند. شما میتوانید به اضافه کردن قابلیت ثبت نظر به صورت میهمان این مشکل را حل کنید و نظرات بیشتری به صفحهات خود اضافه کنید. فابلیت نمایش نقش کاربران در بخش نظرات وجود دارد. به عنوان مثال اگر مدیر سایت در یک پست نظری ثبت کند زیر عکس پروفایل او نقش مدیر سایت نمایش داده میشود. برای جلوگیری از کامنت های اسپم هم میتوانید از ریکپچا (reCAPTCHA v3) در بخش ثبت نظرات استفاده کنید. قابلیت فیلتر محصولات بر اساس امتیازات و ریتینگ آن محصول کمک بسیاز زیادی به مشتری هنگام جستجوی محصولات خود از سایت می کند.

 

قابلیت های افزونه ریویو نظرات

یکی از جذاب ترین قابلیت های این سیستم  داشبورد فوق قدرتمند آن است. با استفاده از این پنل میتوانید به اطلاعات مربوط به نظرات و نقد بررسی کاربران سایت خود دسترسی داشته باشید. در کنار این اطلاعات شما به نمودار های مختلف مربوط به فعالیت کاربر مورد نظر در زمینه کامنت و نظرات هم دسترسی دارید. شما با استفاده از این افزونه میتوانید قابلیت لایک و دیس لایک برای هر کامنت رو به وب سایت خود اضافه کنید. با این قابلیت کاربران شما این اجازه را دارند که کامنت ها و نظرات هر کس را لایک و یا دیس لایک کنند. این قابلیت به مشتریان قابلیت مورد اعتماد بودن را می دهد.

لیست برخی قابلیت های این محصول :

  • امتیاز دهی مشتری به ویژگی های مختلف محصول
  • ثبت نظر کاربران به صورت میهمان
  • امکان استفاده از قابلیت ریکپچا (reCAPTCHA)
  • امکان نمایش نقش ثبت کننده هر نظر
  • طراحی متفاوت بخش نظرات و نقد و بررسی برای پست تایپ های مختلف
  • دسترسی به داشبورد حرفه ای مخصوص تحلیل نظرات داده شده توسط کاربران
  • افزودن قابلیت لایک و دیس لایک برای هر کامنت
  • کاملا ریسپانسیو
  • امکان تغییر بخش های مختلف نظرات بدون استفاده از کد های CSS

چرا بخش نقد و بررسی و نظرات مهم است؟

تمام سایت های بزرگ و قوی اهمیت بسیار زیادی به بخش نظرات مشتریان میپردازند. بخش نقد و بررسی در صفحه محصولات به مشتری کمک میکند که ابهامات و سوالاتش را با استفاده از این بخش برطرف کند و خرید مناسب تری انجام دهد. در سایت های وبلاگی هم بخش نظرات به کاربران کمک میکند که سوالات خود را خیلی سریع مطرح کنند و از نویسنده متن پاسخ دریافت کنند. به جز موارد ذکر شده، یکی از مهم ترین فاکتور های سئو داخلی (On page SEO) در وب سایت ها، بخش نظرات و مخصوصا نقد و بررسی در سایت های فروشگاهی است.

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *